sobota, 28 lipca 2012

Burza jest, a ja mimo to odważnie noł lajfuję przy laptopie

Hejo hiho, bądźcie zdrowi czy coś!

Chciałabym napisać coś ciekawego, mądrego i wgl coś, co by Was zachęciło do obserwowania tego naszego zacnego guckowopaćkowego blogaska, ale dy si dy-żuli z akcentem na u - noł lajfuję od blisko 3 tygodni i narazie mam kompletny zanik okazywania radości i wgl tam uczuć - prognoza mojego hepilenistwomometru się nie zmienia i bodajże w najbliższym czasie nie zmieni.  Nie sądzicie, że zasługuję na brawa? Cały mój kompletnie merdik (ale miazga, umiem francuski) zapłon, sprawił, że napisałam bardzo długie nieciekawe zdanie. Istotnie fajnie, prawdaż?

Więc po co tu jestem? Zajrzałam z ciekawości zobaczyć co się dzieje. Patrzę sobie, patrzę i aż mnie zatkało. TOŻ TO OD 18 LIPCA TU SIE NIC NIE DZIEJE, A WSKAŹNIK ODWIEDZIN STOI W MIEJSCU. Whatever, postanowiłam coś z tym zrobić, więc HOPE IT and enjoy marne istoty, które nie chcą obserwować gućkowopaćkowego muppetsszołowego blogusia. NIE TO NIE.

Sprzydałoby się napisać coś mega interesującego. Nevermind... JANOSKIANS. No tak. Genialni chłopcy, ich wszystkie 35 filmów (no dobra góra 30) trafiło na moją antydepresyjna playlistę jutjub. Oglądam te ich zabawne na swój sposób filmiki (!!) już 7 raz i nadal cieszę moją kochaną mordeczkę do ekranu.

JAKOBY INO, przyjrzyjmy im się bliżej. Jeśli ich jeszcze nie znacie i nie zamierzacie poznać - GIŃCIE W CZYŚĆCU!





Już myślałam, że mnie rozwali. Serwer nie chciał mi wgrać zdjęć, burza w dupe szaleje na polu, a ja się poświęcam dla Was... WHATEVER.
Mnie najbardziej zauroczył Luke i jego "ee makarina ee" :D Słodkie.

Dobra bez jaj, na polu jest co raz gorzej, zaraz mnie rypnie prąd i na tym się skończy. Wrzucę Wam jeszcze parę filmików, a Wy w między czasie wyróbcie sobie o nich opinie. Pozytywną. Bo pozabijam.





środa, 18 lipca 2012

PEŁEN PRZYPŁYM RYCERSKIEGO DUCHA

Siemaaa ludzie. Agata wraca wraca. Riplej pisze.

Dzisiaj pochwale sie moim słitaaaśnim obrazkiem z trzema pięknymi panami.
TRZEJ MUSZKIETEROOOWIE. Nje nje. To ktoś lepszy , seksowniejszy ;3

MOWA O TRZECH CHŁOPCACH
TOSIEK PERCY I LIAM 8D

Tosiek z anime , Percy z książki i Liam jako wokalista .
Wszyscy trzej są wspaniali (jednak wiadomo że ktoś musi być ten naj. XD nie no żartuje żartuje)


Pomysł z bluzą Liama wzięłam z koszulki.
I love Amryka  >3<
Alfred <3

No ale nieważne.. 

Drugie co dodam to słodki kotek którego wygrzebałam z szafy >3<

>3< łihiihihihihihiihihihihihihhihiih
jestem jednak durna : |

NIECH UWIEDZIE WAS JEGO NIESKOŃCZONA I BYLE JAK RYŚNIETA MORDAA *-*


O jerzy jerzy. Rodzice się śmieją że będą frytki robić.. Toż to.
Żenujące

 

PEŁEN PRZYPŁYW RYCERSKIEGO DUCHA



wtorek, 17 lipca 2012

it will rain


hejo


Dzisiaj nudanudanuda. Pogoda jakaś nijaka, wszyscy gdzieś wybyli na wakacje. Ale za tydzień ja już jadę <3 Nie mogę się doczekać, w końcu. Już nie będę się nudzić.  Czekam na zbawienie, whatever.

Tymczasem, nie wiem co z Agatą, że nic nie pisze ._. 



BYŁOBY MIŁO GDBYŚCIE ZACZĘLI KOMENTOWAĆ, DODAWAĆ SIĘ DO OBSERWUJĄCYCH :>


Jak Was przybędzie to może pomyślimy nad jakimś konkursem/loterią? :)

niedziela, 15 lipca 2012

1# Must have



Cześć!

Jak tam wakacje? Osobiście staram się je spędzać jak najlepiej, ale nie zawsze mi to wychodzi. Po 23 lipca nareszcie ruszę się gdzieś z domu. Jadę na Mazury, dokładniej do Ełku bądź Mikołajek :) Potem odwiedzę Sopot, może Warszawę i Malbork. Po prostu radość - w końcu się wyrwę z tej wsi, gdzie nic się nie dzieje - serio .____.

______________________________________________________________________________

Jak sami możecie zauważyć trochę bardzo mi się nudzi, a czas mija niemiłosiernie wolno. W związku z tym postanowiłam sobie urozmaicić czas na przeznaczony na blog. Postanowiłam, że raz w miesiącu będę pisać takie "must have - czyli co koniecznie znajdzie się w mojej szafie" :> Na ogół zobaczę coś w internecie, spodoba mi się, obiecuję sobie, że to zakupię a potem zapominam. Więc przejdźmy do sedna MUST HAVE, zapraszam.


1. Vansy

U mnie ciężko z trampkami, zaraz je rozwalę i kasa przepada. Ciocia też ma vansy, już drugi rok i jeszcze jej się nie zepsuły, więc czemu nie? Może ich nie uda mi się rozwalić. Poza tym, dobrze prezentują się w zestawieniu z długimi spodniami, jak i szortami, spódniczkami.




2. Okulary przeciwsłoneczne

Mam już jedne, ale w wyniku upadku na asfalt uległy wypadkowi - rysa na jednym szkiełku, damn. W każdym bądź razie upatrzyłam sobie nowe - aż 2x! Jedne aviatorki i drugie lenonki (w dość zmodernizowanej wersji :)





3. Ombre shorts/jeans

Czyli hit tego lata. Przez większość dostrzegany w kolorowych końcówkach, dla mnie jednak owe końcówki przebiły ombremówki. Są genialne! Urocze, ładne i do tego można je łączyć na wiele sposobów. 
Dobrym pomysłem jest DIY do zrobienia spodni ombre. Jest tego pełno w internecie! Jest to dobra sprawa, bo nie trzeba przy tym wydawać dużo kasy, a efekt ombre będzie tani i powalający. Mimo to dużo z tym zamieszania, więc sama nie wiem czy pokuszę się o zrobienie tego efektu na moich spodenkach samodzielnie czy raczej zajrzę do sklepu.




4. Kolczyki

(źródło House.pl)

Owady może są obrzydliwe, ale tak uroczo przedstawione, na uszach prezentować się będą celująco.



To tyle na dzisiejszą listę must have. Następna pojawi się w przyszłym miesiącu, ok. 15 sierpnia. Pozdrawam inżyczę miłych wakacji :)


PS Z mojej strony możliwe jest, że dziś się jeszcze coś ukaże.



Ach, zapomniałabym. Agatko, znalazłam coś dla Ciebie. Cena nie jest aż tak wygórowana, więc może na pewno się skusić o wzbogacenie swojej szafy o owy przedmiot :D


www.mrgugu.pl


piątek, 13 lipca 2012

Are you ready ?

Siema ludzie ;3

Jako że nic nie pisałam pora to nadrobić i wtentegować pare jakiś zdjęć O-o


Na początek nieskończony rysunek Syo [ Syoo *3* ] z dżabą na łbie

Tutaj ... Kot i .. pies |D

Huu .. Czarno-białe.
Rysunek dla mamy ;3


Dobra ludzie. Dzisiaj skończe słitaśny rysunek Leo i dodam *-*

środa, 4 lipca 2012

sieema

hejo hiho

długo mnie nie było :> ale to też dlatego, że nic ciekawego się nie wydarzyło. wakacje co prawda już rozpoczęłam, z tym że pogoda do kitu i całymi dniami siedzę w domu. zaległości niedługo nadrobię, obiecuję. tymczasem pokażę Wam moje bazgroły z gimpa, czyli nuda na deszczowe dni D:








see ya!