wtorek, 26 czerwca 2012

Ludki w monitorze

Siema ludzie. 
Tutaj znowu Agata pisze >3<

Mam dla was nowinki .
Zapewnie niektórzy z was słyszeli o shimeji .
Co to shimeji ? Ano to pocieszne i śmieszne osóbki które łażą po monitorze 8D
Można je łatwo przenieść na pulpit i rzucać nimi lub pozwolić chodzić po ... ścianach ? O-o

Sama wczoraj sobie pare pościągałam i jestem zadowolona z tego.
Jak je ściągnąć? Odpowiedź prosta : http://www.deviantart.com/ 
Piszemy shimeji oraz imie bohatera anime którego byśmy chciali sobie ściągnąć.
Widziałam też innych bohaterów jak Harry Potter czy co O-o
Zapewno potem przybędzie ich więcej :3

Nie będę tutaj pisać instrukcji jak je wtegować więc maci linka : http://nyanyan.mangowe.pl/obrazek.php?60997 

Pozdrawiam i życze miłej zabawy z nimi <3
Dodam troche screenów jakie porobiłam im 8D

Sebastian

Gin

Grell

Harry (czekam na Percy'ego <3)

Syo (Natsuki do niego wbił8D)

Ichigo

Hanna

I pare wspólnych 8D
Mogą wchodzić nawet na net >3<
Albo jak Ichi wykopać go poza ekran O_o



To chyba tyle.

Na koniec pytanie. Z zebranych kawałków możecie odgadnąć co mam na tapecie ? 8D
Podpowiem że z gry 8D

O zwycięscy napisze w kolejnym wpisie i narysuje coś *3*

Pozdrawiaam *macha łapą*



sobota, 23 czerwca 2012

Alohomora

ALOHOMORA !

Jak to powiedziała Hermiona otwierając drzwi do pokoju z uroczyn Puszkiem 8D
Brawo Hermiona.

Napewno wielu z nas oglądała wczoraj Harry'ego Pottera i wzruszało się (jak ja) , kiedy to Poter podszedł do lustra i szepnął 'Mama? Tata?'

AHHH JAKIE TO BYŁO WZRUSZAJĄCE LUDZIE... :<

Jednak wydaje się że film wydaje się lepszy po przeczytaniu książki i POZNANIU BLIŻEJ BOHATERÓW, KTÓRZY SĄ DRUGOPLANOWI A WYSTĘPUJĄ TYLKO 1/2 TEGO CO BYŁO W KSIĄŻCE.

Toż to... oburzające O.O

Sam film jest naprawde świetny , pomijając ten fakt z drugoplanowcami. Muzyka jest dobrze dobrana i podkreśla tą... magiee O.O


foto nie moje , screen zrobiony z filmiku na yt :

POLECAM 8D

piątek, 22 czerwca 2012

Burz i twórz.

HEJO, HAHAHA, NIESPODZIANKA!


Teraz pewno siedzę w szkole na matematyce i zasypiam - uznajmy jednak że bawię się znakomicie :D

Postanowiłam napisać takiego posta-niespodziankę wraz z recenzją książki.

Otóż, wczoraj odebrałam paczkę od empika.




A w niej...



Książka zawiera 86 rzeczy, które zawsze mieliśmy ochotę zrobić z książką, a których nam stanowczo zabraniano (czyli np, włożyć ją do zamrażalnika ;) Lektutura to ciekawa opcja nie tylko dla małych dzieci, które nie lubią czytać, ale też nastolatków, którzy zawsze mieli ochotępotargać swój podręcznik (w moim przypadku) od niemieckiego. Rewelacyjny eksperyment, miejsce do wyżycia się twórczo, a nawet fizycznie. Brawo dla twórców książki. Bardzo podoba mi się pomysł, polecam ją wszystkim bez wyjątku ;)

_______________________


post dodany został teraz na blogspota, bo wieczorem nie będę miała czasu, by go napisać ze względu na wieczó filmowy mojej klasy.


to ja zmykam, ciao :3

czwartek, 21 czerwca 2012

yhm

hejo hiho!

dawno nie pisałam, jak widzę Agata też nie napisała ani słowa :O ale spokojnie, wszystko opanowane mam, nawet zdjęcia zrobiłam!

dzisiaj dzień spoko, na religii zaczęło się dopiero wszystko powoli burzyć. w sensie że poszliśmy na spacer w deszczu, zmokłam bo nie miałam kaptura, trampki mi przemokły. na angielskim zamulaliśmy, a mnie złapał skurcz szyi - nadal boli ._. Potem wf, już powoli umierałam, kiedy zadzwonił dzwonek i mogłam wrócić do domu.
oczywiście w domu nikogo nie było, a ja spanikowałam, bo w plecaku nie miałam kluczy, a byłam pewna że tam je wkłądałam wychodząc ze szkoły. już miałam wracać do szkoły, kiedy skapłam się że klucze mam w kieszeni. PIĘKNY DZIEŃ

No dobra, jeszcze tylko 7 dni i wakacje, jejeje, szlachta kończy szkołe 28 biczeezzs. fajnie,fajnie :> średnią mam spoko, pasek będzie, więc jest okej - mogę rozpoczynać wakacje i odliczanie do wyjazdu. jutro mamy wieczorek filmowy z klasą, będzie pizza, jakaś komedia, zdjęcia czyli powtórka z zeszłego roku ;) lubię to.



teraz pokaże Wam parę zdjęć, które dodaję byle ubarwić tego posta.

 Ciekawa książka, wciągająca. Polecam ją głównie Harropotteromaniakom :3




 Gimnazjalista ♥ Uwielbiam tą gazetę, jest genialna. Kupiłam ją ostatnio, i jeszcze nie miałam czasu przeczytać :o


 trolololo, alfa ♥

genialny lakier. cieszę się z jego zakupu ;)

dobra, ciao. niedługo nowu post :3

sobota, 16 czerwca 2012

mufins

hejo hiho

dzisiaj mecz <3 RADOŚĆ NIE DO OPISANIA, hahaha ;) Wojtek wraca<3


zrobiłam mufinki. byłyby lepsze gdyby nie ta skórka pomarańczy. no ale cóż ;)






w szkole jest okej, oceny już wystawione więc będzie luzik do końca roku. jeszcze tylko 12 dni i freedom, jejeje.
w poniedziałe wycieczka, biorę aparat więc jakieś zdjęcia się pojawią :>

ciao

wtorek, 12 czerwca 2012

Papadopoulos

hejo hiho


No więc tradycyjnie zacznę od euro okej?
Oglądam aktualnie mecz Grecja vs Czechy. Szczerze nienawidzę tych Papadopoulos'ów. Za tą głupią radość, gdy Szczęsny dostał czerwoną kartke... gr, miazga.

Przejdźmy do innych tematów. Po powrocie ze szkoły robiłam sobie okłady na mojego palca. Szczerze? Wygląda strasznie. Jest cały siny po tym wf'e, na dodatek nie moge go zgiąć. Ledwo co doczołgałam się do domu. Mam nadzieję, że nie jest złamany ani nic i do jutra przejdzie ból. 
Po odrobieniu lekcji weszłam na laptopa, obejrzałam twitcama pewnych dziewczyn i tak teraz siedzę i piszę notkę oglądając mecz. Nie mogę się doczekać meczu Polska vs Rosja. Oczywiście głosuję na Polskę ;)

To teraz parę zdjęć.





taka tam moja nowa słitasna bluzka.

piękne niebo *-* zdj robione z auta.

a to taki tam efekt mojej niedzielnej nudy. niedługo zawiśnie nad łóżkiem oder na mojej "ściance" zdjęciowej.

wygrzebałam z szafki ten kubek. Ma świetny cytat i ogółem wygląd.

A to takie na dzisiejszy meczyk :D ENJOY, GŁOSUJEMY NA POLSKE<3


ciao



Live Chat

Siema Siema ludzie moje kochane mordy 8D
Tutaj wasza Agata.

Na początku chce wspomnieć o dwóch naprawde fajnych i śmiesznych dziewczynach które robiły cos w stylu live chata. Robiły taki jakby.. projekt ? Naprawde nie wiem jak to nazwać. Ale mozna u nich głosować kto wygra Polska czy Rosja :3

Zapraszam do głosowania :

Trza posiadać tweeta oczywicha O-o
Ale naprawde gorąco polecam 8D

Drugą rzeczą jaką dodam to słitaaśne zdjecia Ciela.
Jedno jest nawet na.. hmhm.. no na tym.. tyym tym takim na górze. łuhu 8D


Tutaj nasz Ciel jest... na jakimś krzaczku. Cóż.. krzak ma kolce a jego mina mówi sama za siebie 8D



to moje ulubione 8D widać moją szkołeeeheh.. Może ktoś chodzi do niej ? 8D



No i ostatnie ze zdjęć. Ciel z inną mordką , siedzący na swoim małyn tronie 8D z góry przepraszam  za bałagan ale musiałam niemiecki odrobić



Agg.

poniedziałek, 11 czerwca 2012

takie tam

hiho hejo

Miałam dodawać zdjęcia, ale bateria w aparacie mi padła ._.


Oglądam sobie aktualnie mecz Francja vs Anglia, takie masło maślane. Nic się nie dzieje. Wczoraj to był mecz, Irlandia i Chorwacja, działo się, oj działo. W trzeciej minucie już była bramka - brawo Chorwacjo. 
Prawie w każdym poście, gadam coś o meczach. Spokojnie, to tylko na czas euro. 

No więc, siedzę sobie i popisuję z Agacią na gg. Zastanawiam się czy zaraz nie upiekę babeczek, jestem już po muzyce, nie mam lekcji na jutro więc czemu by nie.

_______________________________

Plus, jeżeli zaczniecie coś komentować, bo serio - blog ma jakieś 3dni i ponad 100 wejść :o - było by bardzo miło. Obserwatorów też miło powitamy ;) Zaraz ładuję baterię w aparacie i myślę, że jutro pojawi się jakiś ciekawy post.


ciao

niedziela, 10 czerwca 2012

Muzyka 8D

Siema Siema po raz kolejny.


Na początku chce podziękować was ludzie za tak dużą liczne wejść , naprawde czujemy się dumnie z Patrycją że odwiedzacie nas :3
Mamy także prośbe. Proszę dodawajcie jakieś komentarze żebyśmy miały co poczytać i poczuć się jeszcze dumniej oraz mieć świadomość że ktos to czyta. Naprawde :3

Drugi wpis będzie o o o o.. nie wiem

Mam dla was kolejny obrazek : >




Wczoraj były kredki dzisiaj książka o muzyce. W sumie nie wiem czy jest taka książka O-o
Jednak nasz 'król biblioteki' znajdzie wszystko 8D ehehe..

Trututu.. Znowu ma na sobie swoją słiiitaśną bluze z uszami <3
Nawet Percy lubi muzyke.

Agg.

sobota, 9 czerwca 2012

Przedstawiam niezwykłego pana

Witam Witam po raz kolejny.


Ogarnęłam troche tego bloggera i mogę się pochwalić że szukałam opcji 'nowy post' tylko 5minut.
Tak tak... ' duma '

ZJEDZMY TĘCZOWĄ WATEE *-*


Dzisiaj pragne przedstawić wam nader interesującego pana ;3
Jako że ciocia kupiła mi nowe kredki [ czuje sie jak dziecko ]  trza je testnąć i cos stworzyć. Łoohohohohoh... *-*


Ogółem kredki są naprawde dobre. Może gdzieś znajde linka jak wyglądają. Mhmhmh...
Ta ta.. to one. Naprawde.. Naprawde polecam je. Są świetne i jest dużo kolorów.
Producenci powinni mi dziękowac. Z mini reklame.. Tak.
Jednyna moja uwaga to brak beżowego koloru. Jednak kiedy pojedzie sie lekko pomarańczowym wygląda dobrze. Widzę że tutaj tego tak nie widać ale to tam już wam powiem. Co tam jeszcze dopowiedzieć. pisać super to ja nie umiem.

Tak więc co do obrazka , bo rozpisałam sie w temacie kredek.
Mam nadzieje że fani Harry'ego Pottera kojarzą tego miłego pana.
Toż to Percy Weasley w .. kociej skórze XD

Będę tam wam dodawać jakieś rysunki , wybiore te najlepsze. Życze miłego weekendu ;3

 

BYWAJCIE MOI MILI

Agg.

Euro

hejo


Wrażenia z wczorajszego meczu były mieszane. Z jednej strony się cieszyłam, że przynajmniej remis był i nie przegraliśmy, a z drugiej miałam ochotę wejść na boisko i walnąć sędziemu w twarz, jak dał czeerwoną kartkę Szczęsnemu.
Kolejny mecz obstawiałam za Czechami, taki nie fart Rosja wygrała. Dobrze się ruszali, grali, także konkurencję Polska będzie miała niezłą. Oby Tytoń bronił na miarę Szczęsnego :)



-------------------------------------------------------------------


Dzisiaj wpadam do koleżanki, biologia wzywa. Potem być może obejrzymy ze dwa filmu. Tytułu pierwszego nie zdradzę, bo aż wstyd się przyznać :D Ale kolejny film to

 wielbię tą komedie.





Mhmh, mama mi kupiła 12 lodów :o Także zmykam zaraz przed tv oglądać jeszcze raz Up All Night ;>



ciao.

piątek, 8 czerwca 2012

Siema

No heej :)

Agata już po krótce wyjaśniła, z jakich powodów założyłyśmy owego bloga, więc nie mam co tutaj opisywać. Zwłaszcza, że moja uwaga skupia się raczej na euro. Polska czy Grecja? OF KORS, dziadek Lou głosuje na Polskę, ale podejrzewam, że wygra Grecja ._.


dziś jedno zdjęcie, wgl nie na temat, bo bateria padła.







* propo: YOLO = you only life once

POTER ROCK

Siema Siema ludzie tutaj DJ Agata

Byłabym wdzięczna gdyby ktoś to przeczytał >3<


Startujemy bejbe

gapcie gapcie ludzie.

No to ten tego.. na początku chce się przedstawić.
Jestem Agata.. no i.. 'trema'
Lubię .. rysować ? |D oww wtf
Poza tym oglądam filmy , anime i wszystko co da sie oglądać. Obrazy też oglądam
Co jeszcze mogę powiedzieć.. Jestem raczej optymistką , czasami popadam w depreche.
Cenie moich przyjaciół [ Poozdrawiaaam >3< ]

Cieszysz sie do ekaranuu ? 8D


Od czasu do czasu napisze jakieś opowiadanie , jednak moje lenistwo nie pozwala mi go skończyć.
Mogę opublikować kilka 'najlepszych' i postaram je się skończyć
[ powodzenia ||D ]

 

!POTER ROOCK!


Nadmienie iż prowadze bloga z przyjacióółką Patryś ;3

Co by tu dopowiedziec.. Pisać nie umiem O-o

Ludzie.. ze mną nie będziecie sie nudzić 8D
To taka obietnica mordy wy moje

Ciaał Ag.